onsdag 11. august 2010

Sommer of 2010

Nå var det på tide med litt oppdateringer!


Denne sommeren har vært helt grei. Den har gått til mye jobbing, og andre travle ting. Jeg har også fått vært mye med mine gode venner, og ikke minst min skjønne tantunge, som jeg blir bare mer og mer glad i. Hun er en GLEDESPREDER, som gjør tante stolt gang på gang. Jeg her heldig. Jeg er veldig glad for at jeg skal bo hjemme, slik at jeg kan besøke denne kule tantungen min, titt og ofte.

2 ting jeg har funnet ut, mens jeg har bodd i Grimstad, er at jeg aldri mer skal flytte fra Jæren/Rogaland(ikke fordi jeg mislikte Grimstad, men fordi jeg er såååå hjemmekjær. Og det plager meg nesten litt) , og at jeg hater den jærske vind!!

I helgen var jeg forressten i bryllupp til ei jeg gikk med på Big, og det var kjempe kjekt. Traff flere big folk igjen, og vi koste oss. Kommer til å savne alle de bra folka.

Det har vært en travel sommer, og nå er den over. Hvertfall for meg. Nå har jeg begynt som lærling 100%, i røyrvika på Bryne. Det er veldig kjekt, og noe helt annerledes en det jeg har gjort før. Jeg tror at jeg kommer til å trives her. Men jeg sliter litt med tanken på at jeg skal jobbe 100%, og i tillegg få luselønn.

To jenter, og et kamera :




















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar