torsdag 17. september 2009

Hei Hei HALO!

Akuratt nå sitter jeg miljøvert i Haalen. "Veldig kjekt" Men en god mulighet til å skrive nytt innlegg. Miljøvert går ut på at jeg skal sitte i haalen, og ta tlf som kommer til BIG dersom noen skulle ringe.

Jeg har det veldig bra her på BIG. Storkoser meg rett og slett. Igår hadde jeg min første skikkelige sangtime. Det var spennende, og skummelt. Hun ville at jeg skulle øve meg på improvisering. Det syns jeg ikke passer meg helt. Men nå har jeg 4 uker på øving til neste sangtime, så jeg får prøve så godt jeg kan. Som regel skal vi ha en sangtime i uka, men de neste ukene, blir det ikke noe av pga litt andre ting som skjer. Blant annet så reiser hele BIG på tur til Danmark på Mandags morgen. Det tror jeg kommer til å bli bra.

I helga som var, var jeg hjemme en liten tur, og det var veldig koselig. Først og fremst fordi jeg skulle i brullypp til Møyfrid og Hans Kristian(som var veldig kjekt), men så var det også veldig koselig og se familien, og venner igjen. Høres jo helt teit ut. Klarer liksom ikke vær uten de hjemme mer en 2 uker. Men som jeg har sagt og sier igjen, så er jeg alltid like klar for å se familie og venner etter noen dager borte. Jeg ser allerede frem til å se de igjen om 1 uke. Da har jeg høstferie.



Jeg skal komme ut med litt bilder osv litt senere. Har ikke fått lagt inn noen bilder helt enda. Vi har ikke internett på rommet, og derfor sitter jeg ikke så mye her. Kanskje like så greit:)

2 kommentarer:

  1. Heia:-) Dette lige me- at du ao blogge:-) Dæ æ så jillt å hørra at du lige dæg på BIG. Tenk du sga te MALI- du æ heldige;-) Me savne dæg! Snakkes snart. Veldig glae i dæg!!!

    STOR klem

    SvarSlett
  2. Hehe, ja ikkje sant:) Ja, dæ blir konge og reisa te Mali. Glømme dæ heila tiå, så æg trur ikkje dæ he jee heilt opp for mæg ennå. Savne dæg, dåkke au. Glae i dæg au:)

    SvarSlett