mandag 28. september 2009

Danmark here we come!!

Tiden går jammen sant fort. Plutselig var tiden kommet for at vi skulle reise hele BIG til Danmark. Vi startet med en fortreffelig helg på Big, der vi hadde både pysjamasparty, som tok helt av. Og Bad taste party på lørdag, som også var veldig kjekt.

Først litt bilder fra helgen.

PYSJAMASPARTY OG HERLIGE MARIA 19 år






BAD TASTE PARTY




Mandags morgen kl 05.50 gikk jeg og Margrete (hun som bor ved siden av meg), opp til bussen. Trøtte var vi begge to. Det hjalp ikke akkuratt at jeg hadde ranglet mer de 2 siste nettene, enn jeg hadde gjort på noen kvelder på big. Men vi kom oss opp, og inn i bussen, og avsted til Danmark.

På Danmarksferjen fikk vi frokostbuffet, og den var bare herlig:) Og sjøen den var venn med oss, så turen gikk veldig godt.

Da vi kom til Skallerup Klit, der vi skulle bo, ble vi alle møtt med forventingene. Vi hadde hørt at hyttene skulle ha både boblebad og badstu, og det hadde de. Det var ikke før siste kvelden jeg, Eline, og Kari Synnøve prøvde boblebadet. Det var bare herlig:) Badstu derimot, har jeg funnet ut at ikke er helt meg. Jeg får helt klaus. Det er såå varmt, og jeg vet ikke hvordan jeg skal puste. Så etter 3 min, klarte jeg ikke mer:D

Ellers hadde vi møter på kveldene, teambulding, sportsaktiviter osv. Det kjekkeste var Romersk Bad. Anbefalest. Trenger du en dag med bare avslapping, så er dette tingen. Her var det både boblebad(ute), bassenger med forskjellige temperaturer. Kaldeste 8 grader, og varmeste 38 grader. Masasje vannseng, gratis solarium, dampbad, badstu og inkludert frukt og drikke.

Det var "sjikkele godt"

Nå er jeg hjemme på høstferie og det er deilig:) Merker det er veldig rart og være uten big folkene. De har liksom vært der 24/7.

Men nå er jeg veldig trøtt, så jeg sier God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar