onsdag 16. juni 2010

The BIG time is over!

I helgen ble bibelskole året avsluttet. Nå er jeg hjemme for godt. Tror ikke helt det har gått opp for meg enda. På en måte er det godt å være hjemme igjen, men det er ikke helt det samme. Det er liksom noe som mangler, og hjemme er det ikke heller det samme som før heller. Det var jo bare meg og mor som bodde hjemme før, men nå er det plutselig fullt hus. Det er da jeg spør meg selv mange ganger, hvorfor gidder jeg å bo hjemme. Men jeg har det jo godt hjemme, og jeg sparer penger. Så jeg flytter nok ikke ut før om noen år.


Det var trist å slutte på BIG. Det var et år som jeg aldri kommer til å få igjen, og som jeg ikke angrer et sekund på. Jeg har fått venner for livet. Nå begynner det virkeliget livet igjen. Ta ut fra oppvaskmaskinen,vaske klær, og lage mat for mor, og begynne å arbeide på sykehjemmet igjen. Kan ikke si jeg har savnet det. Men det skal vel egentlig bli godt å få litt rutine på ting igjen.


Nå har jeg litt sommerferie før jeg begynner og jobbe, og jeg nyter verdt sekund. Den siste uken på BIG la jeg meg 2 hver natt, så jeg klarer liksom ikke helt å komme ut av den rytmen igjen, så jeg har sett på home and away hver natt til kl 2 :D Må jo utnytte ferien MAX!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar