mandag 5. april 2010

Påskefest!


Vi har all grunn for å ha en påskefest i påsken. Tenk at Jesus døde for oss, slik at syndene våre skulle bli tilgitt. Det er så stort, at jeg nesten ikke kan forstå det! Men igår var jeg på sundagssamlingens påskefest, og det var utrolig kjekt. Jeg er så glad for å være en del av Vigrestad misjonshus. Det er så mange flinke folk, som brenner for Gud! Selv om opplegget var nok mest for barn, så syntest jeg det var utrolig kjekt. Det har nok mye med at jeg føler meg som et barn selv:D Jeg føler meg absolutt ikke som en 19 åring, men det er nå så.

Sang og musikk fylte salen , og jeg ble veldig glad, når yndlingspåskesangen min kom! Det årlige dramastykke til Rut Vold, som dramatiserer til sangen Adrian Snell-Jesus is alive. Jeg får frysninger hver gang, for den er så utrolig glad sang!


Smakebit av sangen! Fant ikke hele teksten på nettet.

Adrian Snell:

"Brothers! I have seen the lord. I have seen a new day rise. Awake, I have seen the lord, I have seen the son in his eyes, in his eyes!
Jesus is alive
Jesus is alive
Jesus is alive"

1 kommentar:

  1. Ja, Vibecke. Du må visa mæg dæ der bilde på toppen greiene neste gong du æ heima:-)

    SvarSlett