tirsdag 24. november 2009

The creator of Børud gjengen!

De fleste har sikkert hørt om Børud gjengen. Hvis ikke, har du definitivt gått glipp av noe. Jeg har hørt på de siden jeg var liten, og gjør det fortsatt. Men det jeg skulle si var at jeg er så heldig at jeg har selveste grunnleggeren av Børud gjengen, til lærer. Nemlig, Arnold Børud. Det er en sjefs mann, og han er en kjempe god musikk lærer. Sist onsdag hadde vi semesterfest, der vi kledd oss opp i bunader og dress, og lærerene lagte en fest for oss. Det var kjempe kjekt. Vi fikk sjømat til festmat. Jeg er jo ikke verdens største fan av det, men det gikk faktisk veldig greit. Jeg skrelte reker for første gang, og lagte min egen rekeskive. Og det var faktisk godt! Hehe. Men det jeg skulle frem til, var at Arnold Børud, hadde med seg sine to barnebarn, Lisa og Sofie Børud. Det var greit nok det. Men senere på kvelden avsluttet festen med en liten mimrekonsert av Børud Gjengen, der Arnold tok med seg Lisa, og Sofie Børud og sang noen sanger fra Børudgjengen. Det var stas. Og det er ikke få Børud fan her, heller. Jeg er en av de!




Lærerene hadde skuespill for oss.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar